dimarts, 24 de febrer del 2015

MERITXELL SOLÉ

La Meritxell Solé és una ex-alumne del centre que va venir a fer-nos una xerrada el passat divendres 20 de Febrer. Ens va parlar sobre el que va estudiar, començant per el batxillerat social i continuant a la carrera de traducció i interpretació del japonès. 
Tot seguit, va fer un màster d'administració i gestió internacional i va fer pràctiques a la central de Mango. A mitjans d'aquesta carrera es va donar conte que no és el que esperava però la va aconseguir acabar. 
Va decidir provar una altre cosa i va trobar un màster sobre turisme sostenible i va trobar feina a Costa Rica. Allà hi dirigeix un projecte de gestió holística en un eco-hotel.

En la meva opinó, em va agradar molt aquesta xerrada perquè hi vaig trobar una part positiva molt bona. 
Va donar consells molt bons i aquests em van fer pensar i reflexionar sobre el meu futur, ja que jo encara no tinc molt clar el que vui estudiar.


CLÀUDIA STOKA I SARA OSUNA


La Clàudia Stoka i la Sara Osuna són dos ex-alumnes de l'institut que van venir a fer-nos una xerrada el passat 23 de Febrer. Les dos van estudiar el batxillerat social i van voler fer la mateixa carrera, però de diferents maneres. La Clàudia va optar per anar a estudiar a Barcelona, a la Universitat Pompeu Fabra (UPF) la carrera de International Business Economics amb anglès i, en canvi, la Sara va decidir anar a estudiar la carrera d'Administracio i Direcció d'empreses a la Universitat de Girona (UdG) amb català. Les dos ja estan pel segon any de les seves carreres.

Van donar consells molt bons i pràctics, com per exemple que els temes no s'han d'empollar, si no entendre'ls i saber-los redactar i que sobretot has de triar bé amb qui relacionar-te.

(El dia d'aquesta xerrada jo no estava)

1 comentari: